بلاگ

دستگاه حکاکی لیزری و موارد استفاده از آن

امروزه دستگاه های لیزر یکی از مهمترین دستگاه ها در صنعت می باشند که طرفداران زیادی پیدا کرده است. دستگاه های حک لیزر در انواع فلز و غیرفلز شامل دستگاه حکاکی فایبر، دستگاه حکاکی CO2 به بازار عرضه می شوند. یکی از عوامل محبوبیت دستگاه های لیزر در صنایع، قابلیت استفاده از دستگاه لیزر در صنایع مختلف می باشد. ظرافت بالا، دقت عالی، سرعت، ظرافت حک و برش لیزری انعطاف پذیری اشعه لیزر باعث تثبیت این دستگاه در بین مشاغل مختلف شده است. دستگاه های حک لیزر، طرح های پیچیده را با دقت اجرا نماید. دستگاه حک لیزری در ابعاد و سایزهای مختلف با کاربردها و قابلیت های مختلف موجود می باشد.

حکاکی لیزری فلزات: حک لیزری انواع فلزات به صورت صنعتی و نیمه صنعتی قابل اجرا می باشد.

 

حکاکی لیزری غیر فلزات: حکاکی لیزری بر روی انواع مختلف غیر فلزات از قابل اجرا می باشد.

 

امروزه، تکنولوژی حک لیزر و استفاده از دستگاه حکاکی لیزر کاربردهای بسیار زیادی در صنایع مختلف دارد. دستگاه CO2 برای قطعات صنعتی غیرفلز بسیار مناسب و کاربردی می باشد. “حکاکی لیزری غیر فلزات” در صنایعی نظیر پوشاک، خودرو سازی، چرم و پارچه، چوب، معرق، کاغذ و مقوا، دکوراسیون داخلی، تابلو سازی، صنایع سنگ، شیشه، مهرسازی، بسته بندی، ماکت سازی، تابلوسازی، پلكسی گلاس، زیورآلات، چوب، شیشه و … و “حکاکی لیزری فلزات” در صنایعی نظیر طلا، نقره، استیل، آهن، آلومینیوم، مس و … از مصرف کنندگان دستگاه حکاکی لیزر می باشند. دستگاه حکاکی لیزر فایبر برای قطعات صنعتی فلزی مناسب می باشد.

انعطاف پذیری و دقت بالای حک لیزری جهت حک شماره سریال، حک لوگو و آرم های تجاری بسیار کاربردی می باشد. از مزیت های حک لیزر، قابلیت حک متن و نوشته ها در سایز بسیار کوچک می باشد.

– از مزایای استفاده از دستگاه های حک لیزر به موارد زیر می توان اشاره کرد:

سرعت و دقت بسیاربالا حک لیزری.
ظرافت فوق العاده و کیفیت عالی حک لیزری.
قابلیت لیزرکاری طرح های ساده و پیچیده.
ماندگاری طرح های حکاکی شده.
قابلیت حک لیزری سفارشی.
قابلیت تکرار طرح بدون نیاز به کلیشه و الگو.
هزینه تولید پایین و مقرون به صرفه.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *