طرح های laser724.ir به دو دسته طـرح های دانلودی و محصولات پستی تقسیم می گردد قبل از خرید حتما توضیحات طرح را مطالعـه نموده و در خصوص نوع دانلودی بودن یا پستی بودن طـرح حتما دقت نمـایید زیرا لیزر 724 در قبال خرید اشتباه شما هیچ گونه مسئولیتی بر عهده نخواهد داشت همچنین بصورت سفارشی طرح های دانلودی موجود در سایت برای شما اجرا و ارسال می گردند لـذا جهـت اطـلاع از هـزینه محصول قبل از سفارش تماس گرفته شود .

کلیه فعالیت های laser724.ir منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران و قانون تجارت الکترونیک است و متعاقباً کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین و مقررات laser724.ir تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت laser724.ir به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

این وب‌سایت متعلق به گروه “گرافیک و لیزر طرح ماندگار” می‌باشد . laser724 دسترسی و استفاده شما از این سایت را منوط به قبول قوانین مربوطه می‌داند که با دسترسی و استفاده از این سایت شما این قوانین را قبول کرده‌اید و نیازی به اخذ امضاء از شما نیست.

کلیه حقوق مادی و معنوی محتوای سایت و طرح ها تخصصی (رایگان-پولی) متعلق به “laser724.ir” بوده و   فروش مجدد بخشی یا همه فایل های دانلود شده از سایت ممنوع و شامل پیگیرد می باشد. همچنین هر گونه تغییر یا تحریف در فایل های  تخصصی و سفارشی سایت و نشر آن به هر طریقی ممنوع است.

خرید فایل از “laser724” به آدرس laser724.ir هیچگونه حق مالکیتی برای خریدار ایجاد نکرده و فایل خریداری شده صرفاً جهت استفاده در آن واحد تجاری می باشد. (خریدار می تواند از مشتری خود بابت فایل هزینه طراحی یا هزینه ویرایش دریافت کند).

در صورت داشتن اشتراک دانلود طرح ها استفاده به صورت یکجا مجاز نمی باشد و در هر مرحله خرید تخفیف 100 درصدی به یک طرح تعلق می گیرد.

“laser724” متعهد به احترام به حریم خصوصی اطلاعات شخصی افرادی است که با آنها ارتباط دارد.

“laser724″ می کوشد تا طرح های استفاده شده مشکل یا ایرادی نداشته باشد. با این حال، بازبینی نهایی و اطمینان از درست بودن  طرح ها، به عهده کاربران محترم است و هچگونه مسئولیتی متوجه”laser724” نمی باشد. کاربران گرامی چنانچه خطاهای احتمالی طرح ها را به ما گوشزد کنید، بسیار سپاسگزار خواهیم بود.

خریدار فایل می بایست با نرم افزارهای گرافیکی  آشنایی داشته باشد، هرگونه ویرایش در فایل خریداری شده از سایت به عهده خریدار بوده و هیچگونه تغییر، ویرایش و آموزشی از طرف مجموعه لیزر 724 انجام نمی گیرد.

مسئولیت حفاظت از فایل های خریداری شده از laser724.ir به عهده مشتری می باشد و درصورت پاک شدن فایل ها از روی سیستم شخصی کاربران به هر دلیلی (مانند سوختن هارد و … )، هیچگونه مسئولیتی متوجه “laser 724” نمی باشد.

مسئولیت حفظ و نگهداری از اطلاعات ورود به حساب کاربری شامل پست الکترونیک، رمز عبور و اطلاعات شخصی درج شده بر روی سایت “laser724″، بر عهده کاربران است. برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی، کاربران نباید این اطلاعات را برای شخص دیگری فاش کنند و در هنگام بستن سایت از حساب کاربری خود خارج شوند. پس از ثبت نام پست الکترونیک غیر قابل تغییر می باشد و تنها راه بازیابی رمز عبور از طریق پست الکترونیک است، پس در صحیح بودن پست الکترونیک هنگام ثبت نام دقت نمایید.